מה מבקשת הפרקליטות ומה המשמעות? עו"ד גז מסביר

    מהדורת הבוקר No Comments on מה מבקשת הפרקליטות ומה המשמעות? עו"ד גז מסביר

    עו"ד ששי גז במהדורת סוף השבוע: "לדעתי הפרקליטות נמצאת כרגע במצב נחות והיא רצתה לשפר עמדות לקראת הסדר טיעון. אני חושב שהסדר טיעון נמצא על הפרק. השאלה אם נתניהו יסכים"

    צילום: פלאש 90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    משפט נתניהו: עו"ד ששי גז שוחח עם איתי גדסי ויענקלה פרידמן במהדורת סוף השבוע (חמישי) והתייחס לעדות מילצ'ן ולבקשת התביעה להציג כראיה את הדברים שאמר במשטרה: "אני לא רואה בזה דרמה, בניגוד למה שהיה בתיק 4000. אנחנו רגילים לעדים כמו מילצ'ן שבבית המשפט זה אחרת מחקירתו במשטרה. לא קל להעיד מול ראש ממשלה מכהן. השאלה שבית המשפט יצטרך לבחון היא איך מסתדרת העדות שלו עם מארג הראיות".

    הוא הסביר: "עד עוין אין משמעותו שקרן אלא עד שמסר הודעה במשטרה ובבית המשפט משנה אותה. כשאני מזמין עד אני יכול לחקור אותו רק בחקירה ראשית ולא בחקירה נגדית. המשמעות של עד עוין היא שהצד שהזמין אותו יכול לחקור אותו חקירה נגדית. זה לא אומר שבאותו רגע לא מאמינים לו. אבל לא פשוט להכריז עד עוין אחרי חקירה נגדית. בד"כ אחרי חקירה נגדית כל עד הופך לעוין כי אתה מצליח להוציא ממנו דברים שסותרים את עדותו".

    "יש לי ביקורת קשה מאוד על הפרקליטות שאמרה מיד שהיא לא מקבלת את דברי השופטים", אמר גז בהמשך הראיון. "אגב, אני אמרתי מההתחלה שתיק 4000 הוא תיק סרק שלא היה צריך להיות מוגש. לדעתי הפרקליטות נמצאת כרגע במצב נחות והיא רצתה לשפר עמדות לקראת הסדר טיעון. אני חושב שהסדר טיעון נמצא על הפרק. השאלה אם נתניהו יסכים".

    הוא הדגיש: "אני לא חושב שתיק 1000 קרס. משפטים זה לא תקשורת. זה מרתון ארוך. אי אפשר להסתכל על נקודה אחת באמצע אלא לחכות לסוף. עדים סותרים את עצמם. זה קורה כל הזמן. הם מתבלבלים, לא זוכרים בדיוק. בסוף מה שחשוב זה אם בית המשפט יקבע שגרעין עדותו אמת".

    עוד אמר: "כל התקשורת צריכה לעשות חשבון נפש על משפט נתניהו".

    על התבטאותו של המפכ"ל לשעבר אלשיך: "זו אמירה אומללה. אני מקווה שהוא לא התכוון למה שהוא אמר. אני הייתי מציע לו את מה שאני מציע לרוב לקוחותיי – את זכות השתיקה. לא צריך לדבר כ"כ הרבה. כל פעם שהוא פותח את הפה הוא מסתבך. אני לא חושב שהוא התכוון למה שהוא אמר. בכל מקרה האמירה אומללה".



    0 תגובות